• POS SZOFTVER
    ​HioPOS

    Tegye vállalkozásában a rendelésfelvételt hatékonnyá!
    A HioPOS szoftverek sok éves tapasztalatának köszönhetően, a kiskereskedelemben felmerülő minden igényt le tud kezelni

Növelje vállalkozását HioPOS rendszerrel

A HIOPOS átfogó megoldást kínál vállalkozása menedzselésére, minden alapvető eszközt megadva a napi műveletek egyszerűsítéséhez. Platformunkat úgy alakítottuk ki, hogy fokozza vállalkozását, lehetővé téve, hogy bárhonnan és bármikor hozzáférjen annak funkcióihoz.

POS - ÉRTÉKESÍTÉSI PONT
MOBILITÁS
KIOSZKOK
POS - ÉRTÉKESÍTÉSI PONT

POS-unkat az Ön vállalkozása egyedi igényeinek szem előtt tartásával közelítjük meg, biztosítva, hogy minden funkció és jellemző tökéletesen illeszkedjen az Ön napi működéséhez.

Az Omnichannel lehetőséget ad arra, hogy a megrendelést a legkényelmesebbnek tűnő módon kézbesítse a vásárlónak (házhoz szállítás, átvétel egy adott üzletben stb.).

A Termékfoglalás lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy lefoglalják a terméket, előre utalással vagy anélkül, ha nincs raktáron.

Ügyfél 360: kövesse nyomon a teljesebb vásárlói adatokat, ízléseket, vásárlási előzményeket, viselkedési mintákat stb., és személyre szabottabb élményt kínáljon.

Végtelen üzletA termékek egy katalógusban jelennek meg, amely lehetővé teszi, hogy ugyanarról a terminálról tájékozódhasson részletesebb információikról anélkül, hogy a személyzet előzetes képzésére lenne szükség.
MOBILITÁS


Mobil értékesítési megoldásunk segítségével értékesítői könnyedén mozoghatnak az egész üzletben, és mindig készen állnak az ügyfelek kiszolgálására. Hatékonyabban kínálnak termékeket és szolgáltatásokat, javítva a vásárlói élményt és növelve az eladásokat.


Katalógus információk
Minden alkalmazottja kéznél lesz a termékkatalógussal, amely mindegyikről részletes információkat tartalmaz, anélkül, hogy folyamatosan képzést kellene készíteniük a termékekről.

Jobb ügyfélszolgálat
A rendszer az árucikkekkel kapcsolatos tájékoztatással, kiegészítő és hasonló tételek javaslatával, stb. segíti a munkavállalót, és ezáltal jobban tudja kielégíteni a vevői igényeket.

A várakozási sorok csökkentése
Csökkenti a sorban állást csúcsidőben, és optimalizálja a vásárlás hatékonyságát.

Létesítményi mobilitás
Az általa kínált rugalmasságnak köszönhetően Ön gyorsan és hatékonyan értékesíthet.
KIOSZKOK


Az automatizált értékesítési pontrendszerek bevezetése jelentősen javíthatja a vásárlói elégedettséget azáltal, hogy megkönnyíti a termékek böngészését, a vonalkódok leolvasását és az akciós ajánlatok megtekintését.


Könnyű megvalósítás
Könnyű megvalósítás, gyors végrehajtás és azonnali eredmények.

Egyszerűsített értékesítési folyamat
Teljesen automatizált értékesítés, emberi beavatkozás nélkül.

Nagyobb hely fizetéskor
Kiterjedt kapacitás, amely lehetővé teszi a felhasználók számára a hatékony és gördülékeny vásárlást.

Jobb ügyfélélmény
Ügyfeleink vásárlási élményének megkönnyítése, ami növelheti elégedettségüket.

HOGYAN SEGÍTHETI VÁLLALKOZÁSÁT?

  • Átláthatóvá teszi az értékesítési folyamatokat.
  • Minden értékesítésről, tranzakcióról részletes, grafikus statisztikát készít a rendszer.
  • Modulosan válogathat az Önnek megfelelő megoldásokból.
  • Segíti a készletkezelés, receptúrák kezelését.
  • Beszállítók kezelése, megrendelések automatizálása.
  • Felhasználóbarátlóbarát, átlátható kezelőfelület.
  • Egyénre szabható jogosultsági szinteket állíthat be.

ELŐNYÖK

  • A HioPOS szoftvercsalád egy komplex, minden igényt kielégítő, kereskedelemre specializálódott szoftver.
  • Könnyen kezelhető, magyar nyelvű, személyre szabható.
  • Felhő alapon működő megoldást kínál, minden típusú kereskedelmi egységnek.
  • A szoftvert felhasználóink a gyorsasága és könnyen átláthatósága miatt szeretik, illetve menedzsment számára jól átlátható statisztikákat kínálunk. kínálunk.

Kérdése van?
​Keressen minket, segítünk!

AZ ÉRTÉKESÍTÉSI PONT (POS) SZOFTVER

A szoftver nagyban gyorsítja a helybeni értékesítést. Alkalmazható bármilyen kereskedelmi  egységben, a “gyors értékesítési felülettel”.

Integrálható bankkártya terminálokkal, pénztárgépekkel és adóügyi nyomtatóval is.

A legtöbb konfiguráció, statisztika, művelet, mint például a beszerzés, készletkorrekció elérhető és elvégezhető a terminálon.

További részletek
Együttműködik az online rendelési és kiszállítási modullal, a konyhai részlegek nyomtatóival és -képernyőivel.

Beszerzés indítása és fogadása, raktár kezelése, kedvezmények, eladási és pénzügyi ellenőrzések, zárások különböző jogosultsági szintek szerint.

Kapcsolható hozzá vonalkód olvasó, mérleg, ujjlenyomat olvasó

A kétoldalas változaton a második képernyő alkalmas slideshow vagy videó futtatására, a mérlegelt mennyiség kijelzésére, illetve mutathatja a felütött termékeket és a nyugtát real-time a vevőnek.

KÉSZLETGAZDÁLKODÁS

Fedezze fel, hogyan vezethetik készletgazdálkodási megoldásaink vállalkozása folyamatos növekedését, megszabadítva Önt a felesleges aggodalmaktól, és lehetővé téve, hogy arra összpontosítson, ami igazán számít.

Tipp
Szkennelje be a termékeken lévő vonalkódot és adja meg a beérkezett mennyiséget vagy használjon fejlett RFID technológiát, mellyel időt takarít meg raktárának ellenőrzésekor.

HioPOS Loyalty
INTEGRÁLT VÁSÁRLÓI HŰSÉGPROGRAMOK, HÍRLEVÉL

A HioPOS hűség program rendszer segíti építeni ügyfélkörét. Időszakok, kampányok határozhatóak meg, illetve többféle ügyfélkártya típus, pl.: hitel-, feltöltő-, pont-, vagy pénzgyűjtő kártya, illetve kedvezménykártya, melyek érvényessége beállítható.

A HIOPOS segítségével gyorsan és egyszerűen léphet kapcsolatba ügyfeleivel. Személyre szabott ajánlatokat küldhet, új termékeket vagy márkákat mutathat be, megoszthatja a legfrissebb híreket, gratulálhat születésnapjuk alkalmából és még sok mást. Erősítse meg kapcsolatait ügyfeleivel, és hatékonyan biztosítsa hűségüket.
További részletek
Az ügyfeleknek lehet QR kódos, RFID-s azonosítása.
A kedvezmények beállítása a rendszerben lévő minták alapján egyszerű és kényelmes.
  • Pontrendszer: Pontrendszer segítségével beállítható, hogy vásárlás esetén milyen érték felett, illetve milyen termékek esetén mennyi pontot kap adott ügyfél. Az is beállítható, hogy mely termék esetén lehet pontokkal fizetni, és mennyi pontot vonjon le vásárlásnál. Fizetésnél felajánlja, hogy pontokból történjen-e a vásárlás
  • Egyenleg: Nagyon hasonló, mint a pont rendszer, annyi különbséggel, hogy pénz-egyenlegben van az összeg. Feltöltőkártya esetén az egyenleg feltölthető az ügyfél által is, így pl. az ajándék utalványok kezelése automatizálható.
  • Kedvezmények: A rendszerben előredefiniált kedvezmény típusok vannak, melyek időintervallumra, boltra, ügyfélkörre korlátozhatók.
  • Hírlevél: egyedileg design-olt hírlevelet lehet kiküldeni olyan ügyfeleknek, akiknek email címe regisztrált a rendszerben. Be lehet állítani olyan kampány funkciókat is, amely lehetővé teszi minden ügyfél kapjon automatikus hírlevelet, akik pl. 30 napnál régebben voltak a helyünkön.

E-kereskedelem
WEBSHOP

Bonyodalmak nélkül hozza létre online áruházát, érjen el új ügyfeleket és bővítse márkája ismertségét. Lépjen kapcsolatba egy szélesebb közönséggel, és fedezze fel e-kereskedelemünk korlátlan lehetőségeit.

Teljesen testre szabható
Létrehozhatja saját designját, intuitív és barátságos felülettel, úgy állíthatja be a színeket, képeket és szövegeket, hogy azok tökéletesen illeszkedjenek a márkája színéhez.

Központosított irányítás
Tapasztalja meg az összes termék egy helyen történő központosításának és szinkronizálásának kényelmét, egyszerűsítve ezzel az összes értékesítési csatornából származó információkhoz való hozzáférést.
További részletek
Online rendelések
Ügyfelei bárhonnan leadhatják rendeléseiket, és közvetlenül a küszöbükön vehetik át azokat.

Bolti átvétel
Kínálja fel vásárlóinak a lehetőséget, hogy bárhonnan vásároljanak, és kérje meg őket, hogy jöjjenek átvenni a legközelebbi üzletben.

Vásároljon boltban
Tegye lehetővé ügyfelei számára, hogy az üzletben vásároljanak, és kínálja fel a rendelés házhoz szállításának lehetőségét.

Foglaljon terméket
Ügyfelei bármely terméket lefoglalhatnak az Ön vállalkozásából, és átvehetik azt egy másik legközelebbi üzletben.

HioPOS Analytics
TÖBB, MINT NAPRAKÉSZ INFORMÁCIÓK

A szoftvercsaládon belül az Analytics feladata, hogy az üzlet tulajdonos minden szempontból naprakész legyen, minden információt egyből lásson. Az Analytics elérhető Apple, Android applikáción keresztül, illetve online böngészőn keresztül.

További részletek
A rendszer nagy előnye, hogy minden információ, amely a vendéglátó egységet érintheti, elérhető azonnal. Nem csak az üzleti információk érhetők el, hanem alapértelmezésben több, mint 50 db kimutatás, táblázatokban és grafikonokon keresztül:
  • üzleti, eladási, profit információk táblázatosan és grafikusan
  • melyik csatornából mennyi és milyen rendelés érkezett
  • rendszer ajánlásokat tesz, hogy melyik időszakban érdemes akciózni
  • a rendszert kezelők nyomonkövetése: pontosan mire nyomott rá a rendszerben (pl. mikor mit törölt)
  • További alapértelmezett kimutatások.

A szűrökön és az exportokon kívül ebben a rendszerben képesek vagyunk egyedi kimutatásokat készíteni táblázatokkal és grafikonokkal. Ez azt jelenti, hogy azokból az adatokból amit a rendszer adatbázis szinten tartalmaz, kimutatásokat tudunk “rajzolni” a megrendelő igényeinek megfelelően. A gyártónak vannak beépített kimutatásai, amelyek nemzetközi tapasztalataik alapján érdekes lehet a tulajdonosnak.

HiOffice
BACK-OFFICE MANAGEMENT RENDSZER

A HiOffice rendszer lehetővé teszi, hogy a háttérből (pl. otthonról, vagy az irodából) képes legyen irányítani üzletét online, böngészőn keresztül. Minden ami a termékekkel, felhasználókkal, raktárral, üzleti információkkal, megrendelésekkel kapcsolatos ezen a rendszeren elérhető.

A HiOffice egy specifikus ERP rendszer kiskereskedelmi cégeknek. Látszódnak pénzügyi mérlegek, kitettségek a szállítók felé, recycle számlákat lehet rajta kiállítani és még nagyon sok minden más elvégezhető.

További részletek
Üzlete kínálatán felül tartsa rendben raktárát is a HiOffice-szal! Definiáljon szállítókat, akár különböző árlistákkal és rendeljen árut akár automatikusan is. Vegye igénybe a különböző segítő funkciókat:
  • Képes kimutatni, hogy melyik termékből, mennyit ajánl beszerzése.
  • Képes előállítani olyan pénzügyi mérleget, amelyből látszik, hogy mennyi a kitettség, illetve melyik szállítónak mennyivel tartozunk.

Műveletek végezhetőek cash-flow szempontből, látszanak a berszerzések, értékesítések, és mennyit kell adózni. Minden információ napra kész.

A HiOffice felületen minden HioPOS terminál beállítást lehet szerkeszteni: árlistákat, nyugta dizájnt, elérhető fizetési típusokat, kedvezményeket, stb.

Különféle fizetési módok 

Számos fizetési lehetőséget kínálhat ügyfeleinek, legyen szó készpénzről, hitelkártyáról, intelligens pénztárosokon vagy felügyelet nélküli értékesítési pontokon keresztül.

Kérdése van?
​Keressen minket, segítünk!

Items have been added to cart.
One or more items could not be added to cart due to certain restrictions.
Korába rakva
- There was an error adding to cart. Please try again.
Mennyiség frissítve
- An error occurred. Please try again later.
Törölve a kosárból
- Can't delete this product from the cart at the moment. Please try again later.