Teljeskörű megoldás éttermeknek
Kezelje éttermét a HIOPOS megoldásokkal, amelyek méretezhetők és adaptálhatók minden típusú és méretű vállalkozáshoz. A különböző HIOPOS termékek és eszközök az Ön éttermeinek minden igényét kielégítik. Integrált megoldást kínálnak, amely javítja a hatékonyságot, optimalizálja az erőforrásokat és növeli a létesítmények nyereségét.
HOGYAN SEGÍTHETI VÁLLALKOZÁSÁT?
- Átláthatóvá teszi az értékesítési folyamatokat.
- Minden értékesítésről, tranzakcióról részletes, grafikus statisztikát készít a rendszer.
- Modulosan válogathat az Önnek megfelelő megoldásokból.
- Segíti a készletkezelés, receptúrák kezelését.
- Beszállítók kezelése, megrendelések automatizálása.
- Egyénre szabható jogosultsági szinteket állíthat be.
ELŐNYÖK
- A HioPOS szoftvercsalád egy komplex, minden igényt kielégítő, vendéglátásra specializálódott szoftver.
- Könnyen kezelhető, magyar nyelvű, személyre szabható.
- Felhasználóbarátlóbarát, átlátható kezelőfelület.
- Felhő alapon működő megoldást kínál, minden típusú vendéglátó egységnek.
- A szoftvert felhasználóink a gyorsasága és könnyen átláthatósága miatt szeretik, illetve menedzsment számára jól átlátható statisztikákat kínálunk. kínálunk.
HioPOS Cloud
AZ ÉRTÉKESÍTÉSI PONT (POS) SZOFTVER
A szoftver nagyban gyorsítja a helybeni értékesítést. Alkalmazható bármilyen kereskedelmi- vagy vendéglátó egységben, akár a “gyors értékesítési felülettel”, akár az asztali nézettel.
Integrálható bankkártya terminálokkal, pénztárgépekkel és adóügyi nyomtatóval is.
A legtöbb konfiguráció, statisztika, művelet elérhető és elvégezhető a terminálon.
HioPOS Kiosk
ELADÓ NÉLKÜLI ÉRTÉKESÍTÉS
HioPOS rendszerek egyik legérdekesebb megoldása, hogy rendeléseket Kiosk-on keresztül is le lehet adni, ezzel tehermentesítve a személyzetet. Nagy előnye, hogy olyan helyeken, ahol időszakosan arányosabban nagyobb a forgalom, ott képes sorokat bontani. Fizetési lehetőség készpénz, illetve bankkártya. Cégünk több tucat kiosk típust forgalmaz.
HioScreen, CallScreen
HIOSCREEN, A KONYHAI KIJELZŐ
Az egyes konyhai helyszínek nyomtatóit egészíti-, vagy éppen váltja ki. Az érintőkijelzős, 21″ képernyő(k)re azonnal átkerülnek a feladott rendelések, annak függvényében, hogy hány konyhai helyszínünk van, melyik ételt melyik kijelzőre állítottuk be. A szakács pedig egy érintéssel válthat a rendelés állapotai között (elkészítés alatt, elkészült).
CALLSCREEN, A VENDÉGHÍVÓ
PortalRest
AZ ONLINE RENDELÉS MODUL
Ügyfelei, vendégei online, böngészőn keresztül is el tudják érni éttermét. Információkat olvashatnak, rendeléseket, asztal foglalásokat tudnak leadni általunk meghatározott időszakban és áron. A modul mélyen integrált a HioPos rendszerrel, minden adat, kép folyamatosan szinkronban van. Beállítható időzített és elviteles rendelés, asztalhoz rendelés, házhoz szállítás, kiszállítási díj, a maximum leadható rendelés, ünnepnapi zárva tartás, allergének, összetétel, stb.
Fizetési típusok beállíthatóak (pl. helyszínenen bankártyás fizetés, készpénz), illetve online fizetési tipusok inetgrációjával rendelkezik. A modul integrált OTP SimplePay, PayPal, Safer Pay, OTP SZÉP kártya, K&H SZÉP kártya, MKB SZÉP kártya, ApplePay, MasterPass, stb. fizetési rendszerekkel, illetve internetes számlázórendszerekkel, mint a Számlázz.hu vagy a Billingo.
HiOffice
BACK-OFFICE MANAGEMENT RENDSZER
A HiOffice rendszer lehetővé teszi számunkra, hogy a háttérből (pl. otthonról, vagy az irodából) képesek legyünk iránytani éttermünket, vagy éttermeinket online, böngészőn keresztül. Minden ami a termékekkel, felhasználókkal, raktárral, üzleti információkkal, megrendelésekkel kapcsolatos ezen a rendszeren elérhető.
Ez a rendszer egy specifikus ERP rendszer vendéglátó cégeknek. Látszódnak pénzügyi mérlegek, kitettségek a szállítók felé, recycle számlákat lehet rajta kiállítani és még nagyon sok minden más elvégezhető.
HioPOS Loyalty
INTEGRÁLT VÁSÁRLÓI HŰSÉGPROGRAMOK, HÍRLEVÉL
HioPOS beépített hűség program rendszere, amely segíti építeni ügyfélkörét. Időszakok, kampányok határozhatóak meg, illetve pontgyűjtő-, vagy kedvezménykártyák, amelyek érvényessége beállítható. Az ügyfél előtörténete és vásárlási szokásai visszanézhetőek. HiOffice rendszeren minden back-office-ból állítható.